Dziecięce spojrzenie

. 14 października 2009
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

Często podczas spotkań ludzie mi mówią że urzekły ich fotografie dzieci które mam w galerii. Cieszy mnie to bardzo bo uwielbiam fotografować tych małych rozbójników są tak spontaniczni, prawdziwi i szczęśliwi w swym dzieciństwie że chyba jednym marzeniem jakie mam to spotkać młodą parę która będzie właśnie taka jak dzieci... ;)

Poniżej zdjęcie z króciutkiej kilkuminutowej sesji


2 komentarze:

Paweł Paśnik pisze...

Radek każdy by chciał mieć taką parę:D

Mam nadzieję, że ci się trafi:)

Łukasz Mikuć pisze...

Tak, Radku, zdjęcia dzieci, które fotografujesz na weselach są prześwietne! Zawsze uchwycisz dobry moment! Tak jak i teraz. Pozdrawiam!