Agnieszka i Tomasz - Wielowieś restauracja Oaza

. 23 września 2009
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

Witam wszystkich i zapraszam do zdjęć Agnieszki i Tomasza. To jeden z tych ślubów na którym fotografie powstają niemal same ;) w tym miejscu pozdrawiam młoda Parę ! zespół :) i kamerzystę któremu zdjęcie na okładkę wysyłałem prawie tydzień... ale doszło na czas - chyba :)




























































































6 komentarze:

Arkadiusz Kubiak - fotografia pisze...

Ładne, fajne kadry, obrobka, pozdrawiam

mariusz pisze...

Ladnie i estetycznie. Szeroko kadrowane. Nie rozumiem tylko dlaczego w kosciele wszystko zrobiles w BW?

Przemek S. pisze...

bardzo solidnie, podoba mi się

Radek Radziszewski pisze...

oczywiście mam kolory z kościoła akurat na blog wybrałem bw

MargoFoto - Fotografia i Wizaż pisze...

jest radość, jest zabawa ! baardzo fajny repotaż :)

Łukasz Mikuć pisze...

Świetny reportaż! Całościowo bardzo mi się podoba! I kolorki i bw - SUPER! Pozdrawiam!