Asia i Wojtek 31.01.2009

. 04 lutego 2009
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

Witam :)

Sezon rozpoczęty ! W dniu 31.01.2009 mogłem towarzyszyć tej maga sympatycznej Parze w ich szczególnym dniu... co będę opowiadał - zapraszam do kilku migawek...

Jeśli ktoś ma ochotę to tu można zobaczyć więcej.



































5 komentarze:

Paweł Paśnik pisze...

Fajne zdjęcia i kolorki na nich a po za tym lubię krzywe kadry:)Oczywiście bardzo przyjemni i zakochani ludzie na nich i dlatego też zdjęcia są bardzo ciepłe w od birze:)
Pozdrawiam:)

Tuliczkowa. pisze...

A ja napisać tylko chciałam, że baaardzo mi się ten kościół podoba:)
Bo że zdjęcia piękne to wiadomo;)

Niedźwiedź pisze...

fota z fontana superowa

Jestem pisze...

Witaj!
Czy to B-B Mikuszowice, chyba nie muszę pytać. Ja rodowita zakopianka znam ten maleńki zabytkowy kościół, choć ślubu w nim nie robiliśmy... Zdjęcia bardzo mi się podobają, czasami zaglądam do Ciebie na stronę - lubię Twoje spojrzenie...
Aga Pękala

Radek Radziszewski pisze...

Tak to właśnie ten kościółek... ciemno w środku ale ciekawie. Dziękuję za odwiedziny ! Pozdrawiam Radek